Dags att uppdatera..

Rensade bland mina inlägg och det slutade med att alla försvann, jag fyller hellre upp med nya!! Dom tidigare inläggen känns så långt ifrån där jag befinner mig idag så dom gjorde sig bättre i papperskorgen!  
 
Bor numera på Museigatan 14, helt underbart! Världens läge och lägenheten är underbar, kan inte förstå att jag en dag ska behöva lämna den! Utsikten från mitt torn är oslagbar!
Det är så skönt att få ha det så som jag vill, i MIN lägenhet! Och ja, jag älskar min ljus rosa soffa! Och mina blommiga tallrikar!


   


Nybliven 23åring är jag också, hade en jätte bra födelsedag med dom finaste, som standard blev det marängsviss och självklart kalas på kvällen! Tack alla ni som var med!
Saknade dock Kimiya och Cicci som båda två befinner sig i USA. Kimiya har precis börjat plugga på Harvard Business School och Cicci är och shoppar i New York.. lite avis faktiskt men om sex månader är det min tur, då åker jag till Kimiya för att fira jul och nyår där!
Spännande! Gött att ha något att se fram emot!

Annars har jag haft semester sedan 11 Juni och jag börjar redan bli riktigt rastlös även fast jag håller igång saknar jag jobbet! Mitt jobb är det bästa!

Nu orkar jag inte skriva mer.. ha ha.. men jag ska försöka hinna med några rader imorgon också!

Godnatt! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0