torsdag 24 juni..

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Björns födelsedag!



Björn är en av mina kollegor, vi började samtidigt på Tingvallagymnasiet och det sa bara klick!
Bättre kollega finns inte!
Min birthday present till han var att vi ska fortsätta jobba ihop även nu i Augusti och framåt.. det var lite osäkert innan i och med LAS-dagar men för några timmar sedan ringde chefen och berätta att jag fick stanna!
Mitt jobb är oslagbart, även alla mina elever!
Det finns inget bättre än att möta deras ansikten varje morgon!

Nu får jag verkligen passa på och njuta av ledigheten, den 29 Juni börjar jag på schema för ett annat jobb, går på schema där till den 7 Augusti och sen den 16 Augusti är det uppstart för Karlstads gymnasieskolor..

Det är skönt att det äntligen rullar på.. jag var lite orolig där ett tag för min ekonomi i och med lägenheten.. men nu vet jag vad jag har att göra.. ovissheten är nog det värsta ändå!

Imorgon är det midsommar! Det ska firas med nära och kära i stugan som tradition.. 
Prinskorvar, köttbullar, färskpotatis, jordgubbstårta, vin och massa annat mums!



Hoppas ni också får en toppen midsommar! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0