söndags tankar!

...som vanligt är det ett tag sen jag skrev! tiden räcker liksom inte till....?
Egentligen gör den det men det lät bra! Jag vill ju gärna se mig själv som en upptagen kvinna! (fel igen)

Bor numera i en trea på Rud men Daniel! Jag stor trivs och vi börjar komma iordning!
Man kan väl inte begära att allt ska vara klart på en gång kanske.. även fast det vore skönt!

Daniel är och spelar match så jag leker husmor! Jag har precis satt in en lasagne i ugnen! Det är för övrigt första gången jag gör lasagne! Spännande!

Jobbet rullar på och om två månader tar "mina" tjejer studenten!
När jag börja jobba på Tingvalla gym. fick jag följa en klass med bara tjejer och nu efter två år är det deras tur!
Jag minns när jag tog studenten, helt klart en av dom bästa dagarna.. och jag hoppas det blir det för "mina" tjejer också! Synd bara att tingvallas aula inte är kvar.. stämningen som blir är oslagbar! Lycka och förväntan!

Förra året skulle jag hålla tal för mina andra elever som tog studenten och jag hann läsa tre rader sen bröt jag ihop! Dom andra eleverna fick ju höra detta och nu kör dom med.. "emma du ska väl inte gråta nu igen".. ha ha.. dom känner mig ganska bra!

Dom är juveler allihopa! Och jag har världens bästa jobb! Nackdelen med att jobba så som jag gör är att man själv är redsksapet i yrket, det tar mycket energi men samtidigt får man så otroligt mycket tillbaka!

Jag har sökt universitetet till hösten eftersom det är oklart om jag får vara kvar på Tingvalla...  jag vill plugga.. det är egentligen jättemycket jag vill göra och jag måste börja någonstans.. samtidigt som jag vill jobba kvar på tingvalla..?

... jag vägrar sitta där om 20 år och ångra saker jag aldrig gjort och det enda jag kan prata om är min trädgård och min carport, lite drastiskt jag vet....

Kommentarer
Postat av: Chefen

Dags att börja skriva lite igen nu! Du har ju faktiskt fans som går in här dag in o dag ut! skärpning!

2011-10-09 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0